POKOJE 

>>>>>>>>>>> STARA SZAFA* <<<<<<<<<<

Od pewnego czasu krążą pogłoski o zaczarowanej krainie i panującej tam wojnie. Wraz z przyjaciółmi znajdujecie list jednego z mieszkańców, który prosi o pomoc w ratunku zniewolonych towarzyszy. Nie wiele myśląc postanawiacie odnaleźć przejście łączące dwa światy, aby pomóc w przywróceniu pokoju. Czy wystarczy Ci czasu, by nie tylko wspomóc mieszkańców, ale i odnaleźć królewskie insygnia?

Poziom trudności 4/5


>>>>>>>>>>> KLUB BOKSERSKI* <<<<<<<<<<

Tuż przed walką o Mistrzostwo Świata w boksie w tajemniczych okolicznościach znika pretendentka do tytułu. Krążą pogłoski, że stchórzyła… Macie godzinę, aby znaleźć dowody na to, że było to porwanie.

Poziom trudności 4/5


areszt rysunek gotowy naczarnym

>>>>>>>>>>> ARESZT* <<<<<<<<<<

Zostaliście skazani na wyrok śmierci. Za godzinę rozpocznie się egzekucja. Spróbujcie uciec zanim zacznie się Wasz koniec.

Poziom trudności 4/5


 

14203062_1164042956989778_1614916119_o

>>>>>>>>> KAJUTA KAPITANA PIRATÓW* <<<<<<<<

Wcielacie się w załogę statku pirackiego. Od dłuższego czasu krążą pogłoski, że w kajucie Waszego Kapitana znajduje się skarb, którym się nie podzielił.

Znajdźcie go zanim wróci Kapitan!

Poziom trudności 3/5


15502658_1277658605628212_239336806_o

>>>>>>>>>>> STATEK KOSMICZNY* <<<<<<<<<<

Jako sztab dowództwa dowiadujecie się, że ktoś z Waszej załogi informuje wrogów o aktualnej pozycji bojowej Waszego statku. Musicie dowiedzieć się kto Was zdradził.

Poziom trudności 5/5


* pokój klimatyzowany